Translate

08 мај 2015

Mali uvod :)

Zdravo i dobrodošli na moj novi blog! :)

  • O čemu ću ja ovde da pišem? 

- Cilj mi je da približim svojim čitaocima teme koje budem obrađivao...Ovaj je blog, pre svega, posvećen proširenju znanja ljudi o geografiji, istoriji i biologiji, jer smatram da narod ne zna koliko bi, u stvari,  trebao da zna o tome :)

  • Zašto baš da dolazite na moj blog? 

Ne morate da dolazite vi zbog mene, naravno da bi mi značilo, ali mi nije to glavni cilj. Dođite zbog sebe, da naučite nešto što bi vam koristilo, ali i da ne koristi, uvek je lep osećaj kada znaš da si naučio nešto novo i kada znaš da znaš više od ljudi oko sebe. Jel da? :)


  • Kako će sve ovo da funkcioniše?

Da ne bih pravio svaštaru i da ne bi bilo neuredno, imaću jedan program kojeg ću da se držim. Naime, nedeljno će izlaziti dva posta vezana za svaku od tema.
Znači, ponedeljkom i nedeljom će da izađe nešto vezano za geografiju. Utorkom i subotom nešto vezano za biologiju,a sredom i petkom će da izađe post vezan za neku temu iz istorije. :) 
Počinjem sa postavljanjem u ponedeljak, 11.5.2015. :)

Ako vam se svidi moj način rada, preporučite ovaj sajt svojim prijateljima, poznanicima,komšijama...
Neka se i oni malo obrazuju :) 

OČEKUJEM VAS! :)

Нема коментара:

Постави коментар